מצעים, מגבות, חלוקים ומתנות לקטנטנים במגוון הנחות | קוד קופון: SPRING24

מצעים, מגבות, חלוקים
ומתנות לקטנטנים במגוון הנחות
קוד קופון: SPRING24

אולי יעניין אותך..

טטרת במבוק כאביזר התפתחותי

היי לכולן, קוראים לי שני כהן איזנשטיין, אמא לשני מתוקים קטנים, מדריכה התפתחותית ומלווה אימהות אחרי לידה. בשנה הראשונה אחרי הלידה יש לנו ערימות של

שתפו

לצאת מחדר לידה, להיכנס לזון

קשה למצוא אמא טרייה שלא חוותה את זה: אל מערך הדאגות והמנהלות הכרוך בטיפול בתינוק החדש – מתי להניק וכמה; מדוע הוא בוכה סתם ככה בלי סיבה; וכו’ – נכנסת דאגה נוספת שלא נותנת מנוח: מתי הגוף חוזר לממדיו הרגילים, של לפני ההיריון? החדשות הטובות הן, שרוב הנשים חוזרות למשקלן המוכר בתוך חודשיים. ואולם, מי שכבר לפני הלידה סבלה ממשקל עודף או מי שמשקלה עלה במהלך ההיריון באופן משמעותי – הבלוג הזה בשבילה.

כבר עתה כדאי להודות: הדרך חזרה לסקיני רצופה קינוחים ונשנושים, והמצרך הנחוץ ביותר הוא סבלנות. לא מעט נשים שמרזות אחרי הלידה, “דואגות” דווקא להעלות משקל במהלך חופשת הלידה, באשמת בתי הקפה כמובן. גם מערך השכנועים העצמי שומר על נאמנות: “אני מניקה, אז ברור שאני צריכה לאכול הרבה”. וגם: “העוגות בבית נועדו לאורחים”.

אז איך מרזים אחרי הלידה? לומדים לאכול נבון. אכילה מבוקרת בכל שלוש שעות – כן, גם פיתה קלה מקמח כוסמין או כריך קל עם גבינה נחשבים לארוחה – תסייע בבלימת הדחף לאכול מתוך רעב מתמשך. גם ויתור על “סלט בריאות” בבית קפה לטובת מנת דג או עוף בתוספת פחמימה בצהריים, יעשו את העבודה.

רוצה עוד טיפים שקלים ליישום? בבקשה:

  • אם אין לך זמן לבישולים, הכיני לעצמך כריך לחם קל ואל תוותרי על ארוחה אחת משביעה ומאוזנת.
  • הימנעי מנשנושים.
  • הקפידי על צריכה מרובה של מים. בחורף הרתיחי מים עם פלח תפוז ובקיץ קררי אותם עם לימון או נענע, כדי לגוון את הטעם.
  • בימים חמים העדיפי תמיד שייקים ירוקים מבוססי מים. הם יעלו את רף האנרגיה שלך.
  • זכרי: קפה הפוך הוא כמו ארוחה שלמה.
  • גלי סבלנות וחמלה לגופך. השינוי המיוחל מגיע בדרך כלל אחרי המחזור הראשון מרגע הלידה.
  • פעילות ספורטיבית אינטנסיבית מומלצת רק אחרי שישה שבועות אחרי הלידה ובאישור רופא, אבל לצאת להליכות מתונות זה תמיד מומלץ.

דיאטת הזון און-ליין  – לא צריך לצאת מהבית

לפני ההחלטה לגזור על עצמך משטר דיאטה, להירשם לחוג זומבה הקרוב ולהתחיל לספור קלוריות, כדאי לקבל החלטה נבונה הרבה יותר: הרשמה לדיאטת און-ליין לפי שיטת הזון. זה חוסך את היציאה המסרבלת לביקורים קבועים אצל הדיאטנית, זה נגיש ונוח מכל מכשיר דיגיטלי והכי חשוב: זה משתלם יותר מבחינה כלכלית.

למי ששאלה את עצמה מהי בעצם דיאטת הזון, אז כדאי לדעת כמו בכל דבר בחיים, גם בדיאטה הסוד הגדול הוא שמירה על איזון. לפי דיאטת הזון, רק שילוב מדויק של פחמימות, חלבונים ושומנים, יביא את הגוף למצב אופטימלי ללא מחסור ברכיבים תזונתיים. כדי לדעת מהו השילוב הנכון בין אבות המזון, נוצרה שיטת הבלוקים. כל בלוק מהווה יחס קבוע של מנת חלבון, פחמימה ושומן.

כאן בדיוק באים לידי ביטוי היתרונות של דיאטת הזון: אין “אסור” או “מותר”. יש הבנה מלאה של מה נכנס לגוף ולאיזו בלוק הוא משתייך. כך אפשר, אפוא, לבחור שילובים לפי רמת החשק או אילוצי היום. צריכה של כמות כמעט שווה של פחמימות וחלבונים בכל ארוחה. למשל: פרי (פחמימה) יאוזן עם חלבון וגם סלט (פחמימה) יאוזן עם חלבון באותה ארוחה. יוצאת למסעדה או אירוע בערב? החליפי את הסדר ותאכלי בצהריים ארוחה קלה ובערב את הארוחה העיקרית.

סדרת האון-ליין של דיאטת הזון כוללת סרטוני וידיאו מודרכים, מערך תפריטים ומתכונים, וכמובן – תקשורת שוטפת באמצעות המייל. כעת, הגיע תורך להיכנס לזון. צרי קשר עוד היום וקבלי את המייל שישיב לך את האהבה לגופך.

 

קצת על ענת אשר:

נטורופתית בוגרת מכללת רידמן, בת 49 נשואה + 3, בעלת הסמכה בשיטת הזון של ד”ר סירס. כמו נשים רבות, גם אני התמודדתי במשך שנים עם ניסיונות להתאים את משקל גופי לאורח החיים התובעני. המסקנה אליה הגעתי היא נחרצת: שינוי חשיבה והכרת רכיבי המזון כמו בשיטת הזון, מובילים לירידה במשקל ולחיטוב הגוף לאורך זמן.

השינוי אצלי היה מהותי: הפחתי 30 ק”ג ממשקל גופי והכי חשוב: הצלחתי לשלב את הדיאטה עם הנאות החיים. כיום, עם ניסיון של אלפי מטופלים, אני יכולה לומר בוודאות: לרזות במהירות זה אפשרי, אבל לא מומלץ. התפקיד שלי הוא ללמד את המטופלים לנהל בעצמם את התפריט היומי שלהם וליהנות ממנו ככל האפשר.

כולן רוצות לחזור למשקל גופן הטבעי ולעתים, מדבור בתהליך ארוך ומחייב. ובכל זאת, היצמדות לארגז הכלים שמציעה תוכנית האון ליין ומערך הטיפים וההמלצות יעזור לך להגיע אל המטרה בלי התנהלות קיצונית והרעבה עצמית. זכרי תמיד: הדרך אל המשקל הרצוי נראית רחוקה, אבל היא הרבה יותר קרובה משחשבת.

בהצלחה!

  www.fitnzone.co.il

anat_asher_fitnzone@ אינסטגרם

דילוג לתוכן