מצעים, מגבות, חלוקים ומתנות לקטנטנים במגוון הנחות | קוד קופון: SPRING24

מצעים, מגבות, חלוקים
ומתנות לקטנטנים במגוון הנחות
קוד קופון: SPRING24

אולי יעניין אותך..

שתפו

טטרת במבוק כאביזר התפתחותי

היי לכולן,

קוראים לי שני כהן איזנשטיין, אמא לשני מתוקים קטנים, מדריכה התפתחותית ומלווה אימהות אחרי לידה. בשנה הראשונה אחרי הלידה יש לנו ערימות של חיתולים – ורוב מה שאנחנו עושות איתם… זה לנקות את הפליטות של הבייבי ☺ 

אז היום אני רוצה לתת לכן כמה רעיונות איך חיתול הבמבוק שלכן יכול לעזור להתפתחות הבייבי!

גילאי לידה עד 3 חודשים:

*עיטוף התינוק – בעזרת חיתול במבוק גדול ניתן לעטוף את התינוק כך שייתן מגע עמוק וירגיע את התנועות הספונטניות של הקטנטנים, מה שמסייע להם להירגע ולהירדם יותר בקלות. 

*מקלחת עם החיתול – יש תינוקות שהכניסה הישירה למים לא נעימה להם. במצב כזה נוכל לעטוף את הבייבי ולהכניסו לאמבטיה יחד עם החיתול, כדי להקל על המעבר לתוך המים. 

*בזמני גזים – ניתן לשים את חיתול חמים על הבטן כדי להקל על יציאת הגזים. 

גילאי 3 חודשים ומעלה:

*שכיבה על הבטן – ניתן לגלגל את חיתול הבמבוק ולהניח מתחת לבית החזה כדי לעזור לבייבי בהרמת הראש. 

*גירוי על העור בסוגי מגע שונים – ניתן להשתמש בחיתול הבמבוק ולהעביר על גבי העור של הבייבי בליטוף, שפשוף או דגדוג. כמו כן ניתן להרטיב מעט את החיתול ולחשוף את הבייבי למגע לח על חלקי הגוף השונים. 

*החיתול כחפץ מעבר – הרבה תינוקות אוהבים את המגע הרך של החיתול ונקשרים אליו כחפץ מעבר. ניתן לקשור את החיתול בשני הקצוות שלו כדי שהבייבי לא יצליח לכסות את פניו עם החיתול.

*משחקי קוקו – כחלק מההתפתחות הקוגנטיבית של התינוקות ולמידת “קביעות אובייקט” (מושג המתאר את היכולת של התינוק להבין שאובייקטים הם קבועים בעולם ולא נעלמים גם אם לא רואים אותם), נוכל לשחק עם התינוקות משחקי קוקו עם החיתול – מה שמסייע גם ליצירת חיבור וקשר בין ההורה לתינוק וגם מחזק קשרים מוחיים ויכולת קוגנטיבית.


 גילאי 6 חודשים ומעלה:

*יצירת תנועה עם החיתול –

תוכלו להניח את הבייבי על החיתול ולמשוך בעדינות בחיתול כדי להניע את הבייבי במרחב. התנועה מגרה את מערכות שיווי המשקל ומחזקת את שרירי הבייבי שנדרשים לייצב את עצמם בכל תנועה של הגוף במרחב. 

*החיתול כ”אוהל” להפחתת גירויים –

בגילאים האלה חשוב מידי פעם ליצור רגעים של שקט והפחתת גירויים, כדי לעזור במיקוד ובהרגעה של הגוף. ניתן להיכנס ביחד מתחת לחיתול, לשיר שיר, למקד מבט, לקרוא סיפור ועוד. כמובן שנדרשת השגחה ולא לכסות את הבייבי בחיתול לבד ☺

*החיתול כ”מצנח” – תוכלו להחזיק ביחד כל בני המשפחה בקצוות החיתול ולנער את החיתול ביחד למעלה ולמטה. אפשר להוסיף כדור או כל אביזר אחר בתוך החיתול ולנסות להקפיץ אותו באוויר.

בהצלחה ובהנאה!

לשאלות והתייעצות מוזמנות לשלוח הודעה או להתקשר אליי 0508561988

ומוזמנות באהבה לעקוב אחרי באינטסגרם ובפייסבוק (חפשו “מולטי מאמא”) שם אני נותנת הרבה טיפים על התפתחות, כושר אחרי לידה והדרכת הורים.

מחכה לשמוע ממכן!

שני כהן איזנשטיין – תואר שני בייעוץ הדרכה לגיל הרך, מדריכת תנועה לגיל הרך, מדריכה להתפתחות תינוקות ומאמנת כושר לנשים בהיריון ולאחר לידה. מלווה התפתחותית בנבחרת היועצות של שבט אימהות.

דילוג לתוכן