מצעים, מגבות, חלוקים ומתנות לקטנטנים במגוון הנחות | קוד קופון: SPRING24

מצעים, מגבות, חלוקים
ומתנות לקטנטנים במגוון הנחות
קוד קופון: SPRING24

אולי יעניין אותך..

טטרת במבוק כאביזר התפתחותי

היי לכולן, קוראים לי שני כהן איזנשטיין, אמא לשני מתוקים קטנים, מדריכה התפתחותית ומלווה אימהות אחרי לידה. בשנה הראשונה אחרי הלידה יש לנו ערימות של

שתפו

רשימת ספרים מומלצים לגילאי לידה עד שנתיים

שוב שלום לכן! אנחנו ,יוכי וסיון – בעלות מותג אמאות (אמא +אות), – ייעוץ והנחייה לתהליכי למידה שמחים. מומחיות בעלות עשר שנות ניסיון באבחון וטיפול לקויות למידה והובלת תהליכי למידה (M.A). מנחות מורים, גננות ומלוות הורים בחינוך הביתי. מפתחות משחקי שפה וחשיבה, והכי חשוב: אמהות לשני זוגות של צמודים, החוות יום יום את תהליך הגדילה וההתפתחות שלהם ושואפות לחבר בין הידע האקדמי שלנו לבין ההורות שלנו.
אחרי שקראתם את הכתבה הקודמת בבלוג – 10 דברים שלא ידעתן על קריאת ספרים לתינוקות, הכי מתבקש שתקבלו כעת את ה- TOP 10 לגיל הרך, ממדף הספרים של ילדינו הפרטיים!

איך שהתינוק נולד לכולנו יש נטייה מיד להניח בעגלה ספר תמונות ואף מקפידים שהתחלה הוא יהיה בשחור לבן. אנחנו מחזיקים בבית ספרי תמונות שילמדו את הילדים שמות של חיות, פירות, פעולות וכן הלאה. הסבתות של כולנו מדקלמות מהראש דקלומים בחרוזים, ובתור לטיפת חלב אנחנו שרים שירים ומשחקים במשחקי אצבעות.

כל אלו הם סוגי ספרים לגיל הרך, מעבר לכך יש כמובן גם את הספרים “הרגילים”. כן, האימג’ לספר שקופץ לכם לראש כשאתם חושבים עליו.


אז מה מיוחד בספרים לקטנטנים? איך בוחרים למה לחשוף בשלב ראשון ואיזה ספר בשלב שני? בואו נעשה סדר –


בגיל לידה עד שנה הספרים שנגיש לתינוקות מאופיינים במלל קצר יחסית, הם ילוו בחזרתיות כאשר המקצב והחריזה יתפסו נפח משמעותי.
נכון, בהתחלה הקטן שלכם לא יסתכל על הספר ולא יהיה ממוקד בו, אבל החוויה של ניגון הספר בקול המוכר של אמא ואבא הם אלו שיעניקו לו את החוויה הראשונה והטובה מספר קריאה. ספרים של שירי אצבעות, דקלומים ושירים נהדרים כבר מגיל לידה.


החל מגיל ארבעה חודשים עד חצי שנה הילדים כבר מושיטים את היד לספר, מנסים להחזיק אותו וחלקם אף מתחילים לדפדף. לכן מומלץ להגיש להם ספרים עם דפים עבים, כדי שהם יישרדו את החקר הטבעי של התינוקות לגעת בספר ואף לטעום ממנו :).

התינוקות נהנים להתבונן באיורים, להצביע ולחפש אלמנטים המוכרים מעולמם. כמובן שאנחנו יכולים לספר להם את הספר כלשונו, ואף להמציא מלל מקורי שלנו ולתאר את האובייקט בתמונה.

בגיל שנה חלה עלייה קוגניטיבית, התפתחות שכלית, בקרב התינוק. התפתחות זו מאפשרת לו להבין יותר טוב סיבתיות וכמובן שתפקודי הזיכרון מבוססים יותר. אז נכון, ש”לבד על המרבד” זה ספר ממש ממש קצר, אבל אם תחשבו על המשמעות שלו הוא דורש עומק.

בדומה לכך גם ההבנה שיש דברים לא הגיוניים בספר “הלו, הלו אבא!” היא התפתחות קוגניטיבית המבשילה החל משנת החיים השנייה של התינוק.

כתבו לנו איזה ספר הילדים שלכם הכי אוהבים, שתפו אותנו אם יש לנו ולכן את אותו מדף הספרים בדיוק, מחכות לקרוא את התגובות שלכן.

אם אתן לא מצליחות לשבת עם הילד שלכן וליהנות מקריאה משותפת, אם אתן לא יודעות איך לתווך את המשחק החדש שקניתן ורוצות לפתח את הילד שלכן – צרו עמנו קשר ותגיעו יחד עם הקטן שלכן לפגישת הדרכה.

נ.ב.

מוזמנות לקבל מאיתנו השראה להכנסת למידה שמחה לשגרה שלנו עם הילדים באופן הכי טבעי שיש. האינסטגרם שלנו מלא ברעיונות, המלצות וכמובן שיתופים שלכן בסטורי – איך אתן מקדמות למידה שמחה בבית.

שלכן, יוכי וסיון | אמאות💙


לינק לעמוד האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/imma.ot_happy_learning/

לקביעת פגישה: הילה – 052-9401879 | סיון – 0544243073
אתר הבית: https://www.immaot.co.il/

דילוג לתוכן