מצעים, מגבות, חלוקים ומתנות לקטנטנים במגוון הנחות | קוד קופון: SPRING24

מצעים, מגבות, חלוקים
ומתנות לקטנטנים במגוון הנחות
קוד קופון: SPRING24

אולי יעניין אותך..

טטרת במבוק כאביזר התפתחותי

היי לכולן, קוראים לי שני כהן איזנשטיין, אמא לשני מתוקים קטנים, מדריכה התפתחותית ומלווה אימהות אחרי לידה. בשנה הראשונה אחרי הלידה יש לנו ערימות של

שתפו

פעילויות לילדים במינימום הוצאות ומקסימום התפתחות!

היי!
אני אילנה, אמא של רפאל [בן 4.9] ונתנאל [בן 2.6], נשואה לבעלי ארז ומנהלת את עמוד האינסטגרם LITTLE.FINGERS.FUN@.

בתחילת הקורונה, כן כן, כבר בסגר הראשון כשכולנו עוד פחדנו לצאת מהבית, פתחתי את העמוד באינסטגרם והתחלתי לשתף את החברות בפעילויות שאני עושה עם הילדים בבית. בהתחלה, לא הבנתי באמת את המשמעות של השיתוף וכמה שזה עוזר להורים להעביר את הזמן בכיף עם הילדים. ואז הגיעו כל ההודעת תודה וזה גרם לי לרצות לשתף יותר!
היום, אחרי תשעה חודשים אני לגמרי פה בשבילכם- להתיעץ, לתת רעיונות או סתם לומר שלום!
הפעילויות שאני מעלה לעמוד מתאימות לילדים מגיל חצי שנה ומעלה. רובם עם דברים שכבר יש בבית. אנחנו מפתחים כישורי חיים, עובדים על דברים התפתחותיים וכמובן גם מתקדמים עם לימוד אותיות ומספרים והכל נעשה במקסימום פאן! תוכלו גם למצוא כל מיני טיפים על איך ללמד ילדים לשחק באופן עצמאי, לגזור, לקרב בין אחים ועוד!
הפעילויות שאני הכי אוהבת להמליץ עליהם הן הפעילויות החושיות. הן מתאימות כמעט לכל גיל וחלקן אפילו “אכילות” לקטנטנים שעדיין מכניסים את הכל לפה. בעזרת מרכיבים שיש לרובנו כבר בבית תוכלו להכין יחד עם הילדים- אורז צבעוני למשחק, חול קינטי ‘אכיל’, קצף צבעוני רך נעים ויציב, פסטה צבעונית להשחלה ועוד המון!


את כל הפעילויות האלה ניתן לעשות בוריאציות שונות ובהתאם להתקדמות של הילד. ניתן אפילו לשלב משחק משותף של שני ילדים יחד בטווחי גילאים שונים. אתן לכם דוגמא: נניח אני רוצה לעשות פעילות עם אורז צבעוני לשני ילדים בני 2 ו4: לקטן, אחביא באורז מספרים ואכין לו בצד דף עם המספרים כתובים. בעזרת כלים שאציע לו, הוא יצטרך להוציא את הספרה ולהניח במקום הנכון על הדף ובכך הוא לומד לזהות את הספרה.
לגדול יותר, ניתן לעשות עם אותיות, תרגילי חשבון פשוטים או אפילו מילים שחסרות להן אות. בכך, שניהם עושים את ‘אותה הפעילות’ אבל רמת הקושי שונה ומותאמת לכל ילד. ועל הדרך הם זוכים להתקרבות בין אחים שזה לא פחות חשוב בעיני.

אמבטיה. בואו נתייחס לזה רגע…
מכירים את זה שאתם צריכים לשכנע אותם שעה להכנס למקלחת ועד שהם נכנסים בסוף הם לא רוצים לצאת??
אז הנה כמה דרכים להקל על תהליך הכניסה לאמבטיה:
1. אמבטית צבעים! כל מה שעליכם לעשות זה להלהיב אותם שהיום עושים אמבטיה בדרך מיוחדת. תבחרו יחד צבע, תאספו משחקים שניתן להכניס לאמבטיה בצבע הזה, תמלאו מים ותוסיפו ממש מעט צבע מאכל. מספיק שיבחינו בצבע ושלא יצבע את הילד. זרקו פנימה את כל המשחקים שמצאתם ותתחילו לשחק! ברגע שהם הופכים לחלק מהתהליך הכיפי הם נהנים הרבה יותר – וזה הופך ‘לרעיון שלהם’.
2. אמבטיה זוהרת!! טוב זה אחד הכיפים! פעם הבאה שאתם הולכים לחנות סטוק- תקנו חבילת סטיקלייטים [הכי זולים שאתם מוצאים]. ממלאים את האמבטיה, זורקים כמה סטיקלייטים זוהרים ומכבים את האורות! תודו לי אחר כך..!
3. אמבטיית קצף צבעונית! אני אוהבת להכין להם קצף צבעוני לפחות פעם בשבועיים. זה היפואלרגני, לא שורף בעיניים, יציב וכל כך נעים!!

כל מה שעליכם לעשות זה להכניס למיקסר חצי כוס מים עם טיפה של צבע מאכל ורבע כוס סבון ילדים. להפעיל את המיקסר על המהירות הגבוהה ביותר למשך דקה- שתיים ולהתחיל לשחק!!!

בנוסף לכל הפעילויות אני גם אוהבת לעשות איתם ניסויים מדעיים כיפים שגם אותם אתם יכולים למצוא בעמוד!
בין האהובים עלינו: לראות את התגובה הכימית בין הסודה לשתייה לחומץ, דייג של קוביות קרח ו’נוזל או מוצק?’


ישנם גם דפי פעילות כיפים שאני יוצרת ושולחת באהבה והמלצות על מוצרים לילדים לתרגול כישורי חיים.
אז אני פה כדי להזכיר לכם שלא צריך משחקים מפוארים, יקרים וכאלה שתופסים מלא מקום! כל מה שצריך זה קצת דמיון, יצירתיות, ומוצרים שכבר יש לנו בבית! מבטיחה לכם שבסופו של יום הם לא יזכרו את המשחק החדש שקניתם אלא יזכרו את החוויות הכיפיות של היצירה והתנסות יחד איתכם!
אז מה אתם אומרים? מצטרפים אלי לעוד רעיונות כיפים??
מחכה לראות את התיוגים שלכם בסטורי!!
מצרפת לכם קישור לאתר שלי עם המון דפי פעילות ומוצרים שאני מכינה בעצמי בעבודת יד:
https://www.littlefingersfun.com/
וכמובן את הקישור לעמוד האינסטגרם:
https://instagram.com/little.fingers.fun

דילוג לתוכן