עד 40% הנחה על מגוון מוצרים באתר! קוד קופון: purim15

עד 40% הנחה על מגוון מוצרים באתר! קוד קופון: purim15

אולי יעניין אותך..

טטרת במבוק כאביזר התפתחותי

היי לכולן, קוראים לי שני כהן איזנשטיין, אמא לשני מתוקים קטנים, מדריכה התפתחותית ומלווה אימהות אחרי לידה. בשנה הראשונה אחרי הלידה יש לנו ערימות של

שתפו

לוכדת רגעי האושר: צילומי הריון / משפחה

יש רגעים שהם קסם, שמילים לא יצליחו לתאר את החוזקה שלהם, שהם שלנו ורק שלנו. הריון, שהוא המסע הכי משמעותי בחיינו. חגיגות יום ההולדת של האהובים שלנו והתרגשות הגדולה לקראתה. הרגע הזה שבו כל המשפחה מתכנסת יחד למען זיכרון כה מקודש.

כל זה לא היה קורה אם לא היינו עוצרים לרגע מכל השגרה האינטנסיבית של חיינו, לוקחים את המושכות לידיים ומעניקים לעצמנו את המתנה הכי סנטימנטלית שיכולנו לקבל – צילומים! כמה כייף שיש מישהו שעושה את זה עבורנו.

היי בנות יקרות, אני כה נרגשת לכתוב לכן פה בפעם הראשונה על החוויות שלי כצלמת הריון ומשפחה ולשתף אתכן מהזוית שלי על איך אני לוכדת את הרגעים הכי מרגשים בחייכם, באהבה ענקית, בהשקעה רבה ותמיד בחיוך רחב. וכל זאת מנקודת מבט של צלמת ואמא לשתי מתנות יקרות.

הרבה נשים פונות אליי באמצע ההריון שלהן בשאלות מגוונות כמו: באיזה שבוע כדאי להצטלם? סטודיו או לוקיישן? כדאי עכשיו או שעדיף לחכות עוד קצת? עם או בלי הבן זוג? אפשר להביא את הכלב/ה שלנו לצילומים? (ברור שכן) מה אני אלבש??? כלום לא עולה עליי!!!

אז לפני שאמשיך חשוב לי לציין שאין יותר טהור, יפה, נשי וקסום מאישה בהריון וזאת המתנה הכי מופלאה שזוג קיבל מהבריאה.

ועכשיו נדבר על איך מתארגנים לקראת הצילומים, מה אסור לנו לשכוח ומה חשוב מאוד שנדע.

הריון הוא תהליך מאוד אינדיבידואלי, כל אישה חווה אותו שונה מהאחרת ולכן אתן יודעות הכי טוב מתי אתן מרגישות שזה הזמן הנכון לעשות את הצילומים. יחד עם זאת, המלצתי היא לקבוע את הצילומים לשבוע 30-33, אחרי שבועות אלה מתחיל להיות קשה פיזית ולא תמיד נוח להתנועע בנוחות בצילומים. (בהריון של תאומים ובהריון מרובה עוברים מומלץ כבר בשבוע 28-30 להצטלם מכיוון ובהריונות אלה יולדים לפני הזמן).

הריון הוא יצירה של אדם לתוך העולם והכי טבעי שהוא יצולם בלוקיישן פתוח שמספר סיפור, מעביר חוויה ונותן עוד מימד לתמונה. לוקיישן פתוח יכול להיות חוף ים אהוב, יער, אגם או כל מקום אחר שנמצא בחוץ. במידה וההריון בסיכון אפשר לצלם בבית המצולמים, זה תמיד מאתגר אותי להגיע למקום שאני לא מכירה ולייצר ממנו אימג’ים אותנטיים.

המפגש עם כל אחד מהמצולמים שלי מאוד מרגש אותי, אחרי הכל אין לנו הכרות מוקדמת ומעמד הצילומים הוא ההכרות הראשונה שלנו.

אני מאוד מחוברת לעבודה שלי ולשפת הצילום הייחודית שלי שבאה לידי ביטוי בהעמדות של המצולמים, תחילה אני מנחה אותם איך לעמוד מול המצלמה ומהר מאוד כולם משתחררים, נהנים מהחוויה ומרגישים מאוד בנוח איתי. זוויות הצילום שלי מאוד נעימות ומחמיאות. התאורה שאני בוחרת לעבוד איתה מאוד רכה ומלטפת, האביזרים שאני מביאה איתי לסט הצילומים נבחרים בקפידה ומסט לסט משתדרגים ונותנים ערך מוסף לאווירה שהיא חלק בלתי נפרד מהאסתטיקה הצילומית שלי.

מבחינת לבוש את הבגדים אתם מביאים מהבית תוך הנחיות שלי לאיזה בגדים ובאיזו צבעוניות. חשוב שתהיה הרמוניה וצבע הבגד הוא מרכיב מאוד חשוב בהרמוניה שנוצרת בפריים ולכן מומלץ להגיע בצבעים נעימים ולא מקושקשים, צבעי פסטל ולבן יתקבלו בברכה.

לצילומים עצמם מאוד חשוב להגיע עם בקבוק מים גדול, אוכל או איזה פרי שיכניס קצת אנרגיות, מגבונים כדי להתרענן ונייר טואלט שיעזור להריונית שלנו להתפנות בכייף.

אחרי ההריון באה הלידה ואיתה היצירה שלכם שהופכת אתכם מזוג למשפחה, החיים מקבלים לפתע משמעות שונה, סדר העדיפויות משתנה והעולם שלכם כבר הרבה יותר מלא ומסופק. הזמן עובר מהר, החוויות עם הקטנ/ה קסומות והאהבה גדלה וגדלה. ואז ברגע, מגיע גיל שנה ואין יותר מרגש מזה. אנחנו רוצים להעניק לגור שלנו הכל ורק לראות אותו מאושר בעולם. אני זוכרת שהתינוק שלי חגג שנה והפרפרים שהתעופפו לי בבטן חגגו חגיגה גדולה, לא הבנתי מה קורה איתי, עד אותו רגע צילמתי כל כך הרבה משפחות מרוגשות ופתאום זאת אני שלא מצליחה לתרגם את הרגשות שלי ורק רוצה לתעד את החגיגה של הקטן שלי, להראות לו את התמונות כשיגדל ולספר לו שאני כל כך שמחה שתיעדתי את הרגע הזה ושעכשיו גם אתה יכול להיות עד לאושר הזה.

היה לי חשוב שאני זאת שאצלם אז גייסתי את בעלי שזרם באופן מפתיע, הזמנתי כמה ימים לפני זר גיבסניות לקטן, הרכבתי לנו סטים של בגדים תואמים מבחינת צבעים, שמתי את המצלמה על החצובה והתחלתי לצלם את התיעוד של אחד הרגעים המרגשים בחיי.

 

הרגע הזה שבו אני מאחדת משפחה למען תיעוד של רגע שייזכר להם לכל החיים הוא מדהים בעייני. ההורים מדברים איתי בהתרגשות ומספרים לי על ההתארגנות שלהם לקראת הצילומים, מתלבטים איתי אם לעשות ״סמאש דה קייק״ ואני תמיד אומרת שה״סמאש״ הוא חלק קטן ומאוד חמוד שמכניס נפח לצילומים.

לפני שאספר לכם איך מתארגנים לקראת צילומי יומולדת חשוב שתיקחו בחשבון שיתר הילדים שלכם כמובן גם מוזמנים להגיע להצטלם ביום זה ולכן אותם צילומי יומולדת הם לגמרי צילומי יומולדת בשילוב של צילומי משפחה.

אז איך כדאי להתארגן לקראת צילומי היומולדת של הילד/ה שלכם?

למי שרוצה להביא לצילומים בלוני הליום וזר לראש מאוד מומלץ לקבוע כשבוע מראש ולא בדקה ה-90.

חשוב לזכור שהעוגה ל״סמאש״ תוך רבע שעה מגיעה ישירות לפח ולכן אין צורך לקנות עוגה יקרה ולגמרי אפשר להכין משהו פשוט בבית (מי שירצה מתכון פשוט שנראה מדהים מוזמן לדבר איתי לפני הצילומים).

ל״סמאש״ חשוב להצטייד במגבונים, בקבוק מים כדי לשטוף קצת את הפנים של הקטנ/ה, מגבת, שקית כדי לשים בה את הבגדים הדביקים והכי חשוב להתכונן לזה שכנראה וגם אתם תהיו קצת דביקים.

מגיעים לצילומים עם מספר סטים של בגדים לכם ולילד/ה, מומלץ להתאים בין הגוונים של הצבעים כדי לייצר הרמוניה.

אקססוריז מעניינים תמיד מצטלמים יפה אז תרשו לעצמכם קצת להשתולל.

אני מאוד אוהבת לייצר סיפור ולהוציא את המקסימום מהלוקיישן שבו אני מצלמת אתכם ולכן עוד לפני שאתם מגיעים אני כבר נמצאת בלוקיישן ומארגנת לכם סט צילומים חלומי שכולל אוהל טיפי עם אביזרים ושטיחונים אתניים שנבחרו בפינצטה, ערסל מקרמה זוגי ויחיד ועוד הרבה הפתעות קסומות שמסט לסט מתחדשות.

חשוב להביא לילד/ה אוכל, שתייה ופרי כדי שיקבלו אנרגיות במהלך הצילומים.

לרוב הצילומים עורכים עד שעתיים, הקטנים מתעייפים מהיום הזה ולכן אני צריכה לייצר את המקסימום מבלי להתיש אותם.

הכי חשוב להגיע בראש פתוח ולהבין שאתם מגיעים לחוויה מדהימה שנעשית בכייף גדול.

ולי חשוב לספר לכם שאין דבר שאני יותר אוהבת לעשות מלצלם אנשים ולתעד באותנטיות את הרגעים המרגשים בחייהם. תודה לכל אותן משפחות יקרות שבחרו בי ותודה לאלה שיבחרו בי בהמשך.

שלכן, חן.

אינסטגרם chen_mizi@

דילוג לתוכן