מצעים, מגבות, חלוקים ומתנות לקטנטנים במגוון הנחות | קוד קופון: SPRING24

מצעים, מגבות, חלוקים
ומתנות לקטנטנים במגוון הנחות
קוד קופון: SPRING24

אולי יעניין אותך..

טטרת במבוק כאביזר התפתחותי

היי לכולן, קוראים לי שני כהן איזנשטיין, אמא לשני מתוקים קטנים, מדריכה התפתחותית ומלווה אימהות אחרי לידה. בשנה הראשונה אחרי הלידה יש לנו ערימות של

שתפו

איך לעבור את ערב החג עם קטנטנים?

היוש לכולן!

אני תמי פישקין, בלוגרית אופנה, לייפסטיל ואמהות.

נשואה לגיא פישקין הפרינס צ’ארמינג ואמא של דין החתיך הורס (ואני לא משוחדת 😉)

כנראה עשיתי משהו טוב בחיים שנבחרתי להיות אמא של הילד הזה! הוא מאיר לי את היום כל בוקר, מצחיק אותי והופך אותי לאמא ובן אדם טוב יותר. בנוסף, הוא גם מטרטר אותי, מתעלל בי ומעיר אותי בשעות שבגלגול הקודם שלי הייתי חוזרת הביתה מיציאה..

יחד עם דין אני מגלה את עולם האמהות המדהים. את הטוב, הרע והמלוכלך!

מוזמנות להצטרף איתי למסע 😊

בפינתנו הפעם- איך לשרוד את ערב החג עם ילדים?

חגי תשרי הם תמיד החגים שלי.

מזג אוויר מושלם, מלא חופש ופמילי טיים,

ויום הולדת שתמיד נופל על ערב חג (כפליים מתנות קאצ׳ינג!)

אני תמיד מוכנה לערב החג עם השמלה הנכונה (כמובן חגיגית ולבנה) אווטפיט תואם לגיא והשנה גם לדין דין!

שנה שעברה דין היה פיצקי בן חודש אז הוא לא השתתף כל כך בחג (אבל הוא דאג לפלוט לי אול אובר השמלה! ) אבל חייבת להודות שהשנה אני די בחרדות מערב החג.

דין דין כבר בן שנה, אז הפעם אני הולכת לחוות את ערב החג בצורה שונה ומיוחדת.

מצד אחד שיא המרגש! דוני שלי ישב איתנו סביב השולחן (מיי גאד) בארוחת החג ממש כמו ילד גדול. מצד שני, דין לא באמת יושב ליותר מ3 שניות! ובואו נגיד שכשדין אוכל, הפרצוף שלו אוכל חצי צלחת, אני מקבלת מנה יפה של פסטה על כולי והוא מספיק נדיב לתת לטוי את שאר הארוחה (איי רובוט זה אוברייטד).

אז אם לחשוב על המשוואה של שמלה לבנה, דין על שולחן אוכל וגפילטע פיש (בכל זאת הילד חצי אשכנזי) נראה לי שמרפי הולך לעבוד שעות נוספות..

אני עוד זוכרת את אותו יום שישי שלבשתי את השמלה שהזמנתי מריבולב שישבה עלי בול.. ואז הגיע המיץ תפוזים. בתמימותי חשבתי שאני אצליח במשימה בלי להתלכלך. ביג מיסטייק. היוג׳!!

זוכרים את הרגע שקארי (בראדשו דה) נפלה בדיור? מה זה נפלה, השתטחה על כל רצפת הקוטור. נעתקה נשמתי. אז ככה.

אז כמו שאני מתכוננת לערב החג מראש. הגיע הזמן לחשוב על תוכנית גיבוי.

לא, אני לא מתכוונת לוותר על האווטפיט. נבר.

אמנם תואר לומדים 3 שנים אבל אני למדתי בשנה אחת עולם ומלואו!

אז ישבתי ואספתי טיפים לצלוח את ערב החג עם הנינג׳ות שלנו (אמהות לבנות נסיכות שיושבות ומלטפות בובות- זה הרגע שאתן לא מתערבות ואומרות ברוך שעשה לי בת):

  1. ערב החג מתחיל כבר בבוקר, יום חופשי, כולם בחוץ מטיילים עם הילדים. רעיון מעולה! כי זה הזמן לתזז אותם! לצאת לגינה, לבית קפה אני אפילו אעיז לומר ג׳ימבורי! ככה הם מגיעים לארוחה אחרי מקלחת טובה יפים וחתיכים. מספיק עירניים לחייך לכל הדודות ולעשות לנו טובה ולהצטלם. עד שמגיעים למנה העיקרית הם מעולפים ואנחנו מנשנשים עוגת דבש ומסתכלים על המלאך ישן 😊  (לא לשכוח להביא פיג’מה!) ואם אתם בעניין של לשמור עליו עירני ואנרגטי.. שנ”צ טוב יסגור את הפינה!
  2. זה הזמן לחבור לאותה בת דודה שעושה בייביסיטרים, לאותו דוד שאוהב ילדים ונהנה גם אם כל הילדים עליו וזה נראה התעללות או לסבתא שאוהבת לספר סיפורים. בקיצור יש מספיק קרובי משפחה שתוכלו לנדב לצוות הבידור בזמן שאמא ואבא שותים כוס רביעית (או שזה חג אחר..?)
  3. להביא שמלה ספייר. אין מה לעשות. תדאגי לעשות תמונה משפחתית לפני (כמה שאפשר בלי שהנינג׳ה יזוז- ואני מתכוונת לבעלך!) כי את הולכת להתלכך. כמה שתנסי וכמה שתשמרי.. איכשהו תהיה מריחה של משהו על השמלה שלך.. יהיה לך פירור או גבעול בשיער שלך. ובואי נגיד שאם נכנסת לבית סינדרלה את דפינטלי תצאי לכלוכית.
  4. אה אז בעניין הזה.. תביאי הוויאנס במקום הנעלי זכוכית שלך.. אחרי שהדוד יתעייף וייזכר שהילד לא שלו בכלל.. את, גברת, הולכת לרוץ בכל הבית אחריו שלא ישבור כלום כמו שפירק לך חצי בית.
  5. בואו לא נשכח שיש סבתות בעולם! וכמה הן חיכו לנכדים! וכל הזמן אומרות שהם פשוט קסם ואושר. אז שיהנו מכל הקסם הזה כי הוא נשאר לישון אצל סבתוש ואמא ואבא מתכננים לישון עד מאוחר בבוקר שלמחרת.
  6. כן את אמא מתקדמת ומשקיענית. כל ערב מקריאה סיפור וממש ממש מקפידה בלי הרבה זמן מסך. אוקי ערב חג זה זמן טוב להוציא את הפלאפון ולהדליק את בייבי שארק!
  7. מגבונים זה החיים. לא אני רצינית. החיים! ראיתם פעם אמא מאבדת את זה? כי נגמרו המגבונים!! אמהות משתמשות במגבונים בקצב שקים קיי מביאה ילדים. שימי בתיק לחג מגבונים עכשיו! (פשוט את כל האריזה כי יו נבר נואו..)
  8. מוצץ. זה מציל חיים. אז לא לשכוח להביא ספייר. כי אני נשבעת שיש למוצצים רגליים ואיך שמניחים אותם הם פשוט בורחים למושבת המוצצים שלהם ומשאירים אותנו חסרי ישע.
  9. לעולם! אבל לעולם! לא להתלבש לפני שקילחת, האכלת וקשרת בעגלה! כן נדרשים פה צעדים דרסטיים! גם שניה אחת של חוסר ריכוז והבמבה מרוחה על כולך. ובכלל לא לקרב במבה בטווח של 50 מטר מהילד כל הערב.
  10. צאו מנקודת הנחה שאתם תאחרו. מאז שאני אמא לא הגעתי בזמן לשום מקום כולל הברית של הילד. פשוט אנשים הבינו שצריך להזמין אותנו שעה לפני כולם.. ככה נאחר רק בכמה דקות.
  11. להביא לבייבי את השמיכה/ חיתול/ בובה שמרגיע אותם. בכל זאת יש המון אנשים ופרצופים שמנסים להצחיק אבל נראים כמו בובות צ׳אקי עם קולות צפצפניים (זה מגניב רק שאמא עושה את זה)
  12. תנסי לא להתבאס שהערב לא הולך כמן שרצית. תנסי לחשוב על הבייבי שלך שהוא בסביבה שהוא לא מכיר, אולי מתלהב ומתרגש או מפוחד ומסתגר . זה הרגע שלך להיות סופר אימוש ולתת לבייבי שלך את מלוא תשומת הלב. לתת לו להרגיש אווירת חג וכיף.
  13. מומלץ להכין את הבייביז מראש לערב החג. שתפו אותם בהכנות כמו אריזת מתנות או הכנת עוגה למארחים (שלא יצפו ממני ליותר!), ספרו להם מה הולך להיות בערב- נפגוש בני דודים ונשחק, נאכל ארוחה טעימה..

עכשיו ברצינות. תנסי להנות מזה. גם אם את מתלכלכת, מפרפרת והוא לא נח לרגע. זה חוויות משפחתיות שאתם צוברים ביחד, ולפעמים צריך לזרום ולהנות. ואם לא יצא לך לאכול לא נורא. כמו שרוס אומר, השאריות של יום אחרי החג הכי טעימות😊 

שיהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה, המון אושר ושמחה עם הקטנטנים שלנו! שנה של בריאות וכיף! שנה של לילות שינה שלמים, שנה נטולת קקי גב וכמה שפחות כביסה!

אני מחכה לכן באינסטגרם ושם לא משעמם אף פעם.

אוהבת, תמי.

https://www.instagram.com/tami_fishkin

דילוג לתוכן